فروشگاه تجهیزات صوتی

بلندگوی سقفی

بلندگوی سقفی را می توان از جمله لوازمی دانست که در مراکز متعددی از آن استفاده می شود. بلندگوی سقفی را می توان در انواع طرح و اندازه های مختلفی مشاهده کرد که هر یک از بلندگوها ویژگی های منحصر به فرد و مخصوص به خود را خواهند داشت. باید بدانید که می توانید از بلندگوهای سقفی در مراکز متعددی استفاده نمایید چرا که مصرف این بلندگوها به مکان خاصی اختصاص نداشته و می توانید در منازل مسکونی نیز از آن استفاده نمایید. بیشترین کاربرد این بلندگوها را می توان به ادارات و بیمارستان ها نسبت داد که به دلیل ظاهر شیکی که دارند به سادگی در سقف قرار گرفته و جاگیر نخواهند بود. پوشش این بلندگو کاملا فلزی است و به وسیله توری که در جلوی آن کشیده شده با سایر بخش های سقف همرنگ خواهد شد. بلندگوهای سقفی علاوه بر ادارات و مراکز بیمارستانی در رستوران، کافی شاپ، تالار و فروشگاه ها نیز به کار گرفته می شوند که این بلندگوها با قدرت پرتاب صدای بالایی که دارند می توانند صدا را با حجم بالایی ارائه داده و شما را به وجد آورند. کیفیت صدای این بلندگو بسیار عالی است و صدای رسایی از آن شاهد خواهید بود. این بلندگوها را می توان در دو مدل اهمی و ولتی خریداری نمود.
مشخصات بلندگوی سقفی
خرید بلندگوی سقفی
خرید اینترنتی بلندگوی سقفی
قیمت بلندگوی سقفی

چنانچه بخواهیم به مشخصات فنی بلندگوهای سقفی اشاره ای داشته باشیم می توان گفت: این بلندگو از بهترین مواد اولیه ساخته شده است که به همین دلیل صدای زنده و طبیعی از آن شاهد خواهید بود. یکی از مهمترین موارد قابل توجه را می توان وزن دانست که در این رابطه می توان گفت: وزن این بلندگو بسیار مناسب است و به راحتی می توانید آن را بر روی سقف نصب نمایید. این بلندگو می تواند صدا را با قدرت بالایی پرتاب نماید که به همین دلیل برد آن بالا است و می توانید در محدوده ای تا حداکثر 18 متر صدایی مطلوب از بلندگو بشنوید. این بلندگو کم مصرف است و دیگر نگران مصرف برق نیز نخواهید بود. این بلندگو در مقایسه با اندازه ای که دارد صدای مطلوبی خواهد داشت چرا که اندازه آن کوچک می باشد و به خوبی در سقف استتار خواهد شد. بدنه بلندگو به گونه ای تعبیه شده که تمامی صدای پخش شده را از بخش جلویی پرتاب نماید تا هیچگونه تلفاتی نداشته باشد.

یکی از مهمترین مراحلی که باید به آن توجه داشته باشید می توان به مرحله خرید اشاره نمود چرا که در این مرحله حتما باید از اصل بودن محصول اطمینان حاصل نمایید. اما متاسفانه نمونه تقلبی بلندگوهای سقفی به گونه ای طراحی شده اند که امکان تشخیص آن از نمونه اصل به سختی امکان پذیر خواهد بود. به همین دلیل باید در انتخاب مرکز خرید نهایت دقت را داشته باشید. در حالت کلی روش های خرید بلندگو را می توان به دو روش خرید حضوری و غیر حضوری دسته بندی نمود که منظور از روش خرید حضوری خرید از فروشگاه هایی می باشد که در سطح شهر فعالیت می نمایند. فروشگاه های سطح شهر مزایا و معایبی خواهند داشت که از جمله مزایای آن می توان به امکان بررسی فیزیکی محصول اشاره کرد. همچنین می توانید از مسئولین فروشگاه راهنمایی های لازم را دریافت نمایید و بهترین انتخاب را داشته باشید. لازم به ذکر است که بلندگو سقفی را می توانید در انواع اندازه های مختلف مشاهده نمایید. خرید از فروشگاه های سطح شهر به دلیل وقت گیر بودن کمتر مورد توجه قرار می گیرد. روش خرید غیر حضوری را می توان راحت ترین روش خرید دانست.

روش خرید دیگری نیز وجود دارد که این روش را می توان خرید از فروشگاه های اینترنتی دانست. فروشگاه های بسیاری در سطح فضای مجازی اقدام به فروش این بلندگو نموده اند چرا که بلندگوی سقفی از محبوبیت بالایی در میان مردم برخوردار می باشد و به دلیل همین محبوبیت بالا فروشندگان بسیاری اقدام به قرار دادن آن در میان اقلام فروشگاهی خود نموده اند. یکی از فروشگاه های معتبر را می توان وب سایت این فروشگاه دانست که از با مراجعه به این وب سایت می توانید لیست کاملی از انواع بلندگوها را مشاهده نمایید و از میان آنها بهترین مورد را انتخاب کنید. تمامی محصولات همراه با عکس در صفحه مربوط به بلندگو درج شده اند که با کلیک بر روی تصویر هر یک از آنها می توانید تمامی مشخصات محصول را به همراه قیمت دقیق مشاهده نمایید. همچنین امکان مقایسه نیز برای شما وجود خواهد داشت که این امر سبب خواهد شد بتوانید بهترین محصول را خریداری نمایید. پس از اینکه محصول مورد نظر را انتخاب نمودید می توانید آن را در کمتر از 72 ساعت درب منزل خود تحویل بگیرید. توجه داشته باشید که امکان ارسال بلندگو به هر نقطه از کشور امکان پذیر خواهد بود.

قیمت را می توان یکی از اصلی ترین مولفه های خرید دانست که در رابطه با قیمت بلندگوی سقفی می توان گفت: این محصول با توجه به ویژگی های مطلوبی که دارد قیمت معقولی نیز دارد و همگان امکان خرید آن را خواهند داشت اما نمی توان قیمت دقیقی برای بلندگوی سقفی ذکر نمود چرا که این بلندگوها در انواع اندازه ها و مدل های مختلف عرضه شده اند که هر یک ویژگی های خاص خود را دارند و از نظر قیمت نیز با یکدیگر متفاوت خواهند بود. به همین منظور جهت اطلاع از قیمت دقیق بلندگوی سقفی می توانید به آدرس اینترنتی این فروشگاه مراجعه  نمایید.

توجه داشته باشید که نمونه تقلبی بلندگو های سقفی نیز به بازار عرضه شده است که به هیچ وجه نخواهد توانست ویژگی های نمونه اصل را داشته باشد به همین منظور باید گفت: نباید کیفیت را فدای قیمت نمایید و خرید نمونه تقلبی به دلیل کیفیت صدای پایین و عمر کوتاه توصیه نمی شود. چنانچه قصد خرید ارزان بلندگوی سقفی را داشته باشید می توانید به وب سایت اینترنتی صدا بازار مراجعه نمایید و محصول مورد نظر را با نازلترین قیمت خریداری نمایید. چرا که مسئولین فروشگاه صدا بازار به دلیل جلب رضایت مشتریان محصول را به صورت از تولید به مصرف عرضه می نمایند. 

ساعت کار: شنبه تا چهارشنبه از ساعت 10 تا 19

تمامی حقوق محفوظ می باشد

طراحی سایت نونگار پردازش