فروشگاه تجهیزات صوتی

   در حال حاضر فضای وب بیشتر به یک بازار مکاره شبیه است تا محیطی آگاه و محترم برای آگاهی بشر!!! حتما برای شما هم به عنوان یک کاربر اینترنتی پیش آمده که وقتی به دنبال معنا و جستجوی مطلبی خاص در اینترنت هستید. گوگل صدها لینک بی ربط، از سایت های فروشگاهی و غیر مرتبط را به شما معرفی می کند. و شما در نهایت مجبور هستید برای نتیجه گیری بهتر از این ابزار جستجوگر بسیار تخصصی تر از آن استفاده کنید و بیشتر وقت و هزینه صرف کنید. و وای به حال زمانی که در یک حوزه تخصصی اطلاعات کافی نداشته باشید و از گوگل راهنمائی بخواهید! آنگاه است که با هجمه ای از اطلاعات پوچ و تکراری روبرو خواهید شد.

چراکه آنان یعنی سایت های فروش کالا و خدمات بهتر از هر کسی قلق های گوگل را می شناسند. و خوب می دانند که چگونه با گوگل تعامل داشته باشند تا بتوانند به راحتی هر کاربر جستجوگری را به سمت خود جذب کنند. و در نهایت با تجربه ای که از شناخت رفتار مشتری ها و کاربران اینترنتی دارند، حجمِ فروش خود را بالا ببرند. و جالب اینجاست که ظاهرا این نکته منفی اصلا برای گوگل مهم نیست. چراکه واقعا او نمی فهمد! او فقط زبان خود را می داند! و آنها هم به راحتی از آن سو استفاده می کنند.

برای اثبات این ادعا کافیست فقط یکبار عبارتی از حیطه تخصصی خودتان  را در گوگل جستجو کنید. و ببینید که گوگل چه لینک های بی ربطی به شما پیشنهاد می دهد! و چه سایت های بی ارزشی برای شما بالا می آورد. چرا؟؟؟ چون فقط آنها سئو کرده اند نه کاری مهمتر!!!

واقعا جای تعجب دارد وقتی که می بینیم این سایت ها با چه روئی در مورد همه چیز اظهار نظر می کنند. و فقط به این خاطر حرف می زنند که بتوانند با تولید محتوا در یک حوزه خود را به صدر آن برسانند. ولی به چه قیمتی؟؟؟ گاهی برخی از این سایت های آبکی که واقعا در ظاهر مشخص نیستند، حتی اطلاعات پزشکی را هم نادرست می نویسند. و با جان انسان ها بازی می کنند. چرا؟؟ چونکه بسیاری از آنها حتی یک کارشناس واقعی ندارند. و اصلا هیچ هزینه ای برای این موضوع نمی کنند. و این امری بدیهی است در مورد این سایت ها؛ چونکه هدف فقط کاهش هزینه و افزایش آمار بازدید و فروش است.

حال چاره کار چیست و چطور باید به نتایج دلخواه خود با موتور جستجوگر گوگل رسید؟؟؟

ساعت کار: شنبه تا چهارشنبه از ساعت 10 تا 19

تمامی حقوق محفوظ می باشد

طراحی سایت نونگار پردازش