فروشگاه تجهیزات صوتی

      پس از خرید هر یک از  محصولات RODE از سایت صدابازار؛ شما یک ایمیل شامل فاکتور خرید دریافت خواهید کرد. که باید آن را ذخیره کرده و  صبرکنید تا سفارش خود را دریافت کنید. سپس با در دست داشتن کد و شماره سریال محصول، وارد سایت اصلی کمپانی RODE به آدرس http://www.rode.com می شوید. و مراحل زیر را به ترتیب تا پایان انجام می دهید.


***همه محصولات RODE دارای حداقل یک سال گارانتی می باشند. ولی با رجیستر کردن خرید خود می توانید مدت زمان این گارانتی را افزایش دهید.***

نکته1: RODE در شیوه افزایش خدمات پس از فروش و وارانتی محصولات خود به صورت کاملا منحصربفرد و متنوع عمل می کند. به همین دلیل ممکن است افزایش مدت زمان وارانتی محصولات با یکدیگر فرق داشته باشند، که این امر در همان ابتدا پس از انتخاب محصول برای رجیستر کردن مشخص می شود. ناگفته نماند بعضی از محصولات RODE شامل گارانتی مادام العمر هستند.
نکته2: توصیه می کنیم قبل از شروع به رجیسترکردن در سایت اصلی RODE عضو شوید و پس از لاگ-این شدن اقدام به ثبت شماره سریال نمائید.

الف) ابتدا وارد صفحه نخست سایت RODE شوید.سپس از محل مشخص شده وارد بخش رجیسترینگ شوید.

ب) در بخش مشخص شده و از لیست محصولات دارای گارانتی، نام کالای مورد نظرخود را انتخاب کنید.

ج) دراین مرحله شماره سریال محصول را از روی جعبه یا بدنه محصول وارد کرده و روی کلمه  Register  کلیک کنید.


د) در این مرحله تاریخ دقیق فاکتور (میلادی)؛ نوع خرید: آنلاین یاحضوری؛ نام فروشگاه: Seda Bazar را در محل های مشخص شده و از لیست انتخاب کنید. و درباکس پائین فاکتوری را که به صورت ایمیل از صدابازار دریافت کرده اید را بارگذاری (آپلود) نمائید. سپس روی گزینه Continue کلیک کنید.



ه) در این بخش باید نام کاربری و رمز خود را وارد کنید(برای اینکار باید پیش از رجیستر کردن در سایت RODE عضو شوید) و یا با یکی از شبکه های اجتماعی که در آن فعالیت دارید وارد شوید. 




و) در این بخش اطلاعات و جزئیات وارد شده رابررسی کرده و در صورت تائید روی گزینه Complete Registration کلیک کنید. 



ز) پس با موفقیت به پایان رساندن تمام مراحل رجیسترینگ شما این پیام تبریک را از RODE دریافت می کنید و یک فایل PDF به ایمیل شما ارسال می شود. 




ح) پس از دریافت این ایمیل شما باید برای ثبت نهائی در نمایندگی ایران یک کپی از آن را برای صدابازار بفرستید و یا رونوشت همین فایل را به آدرس ایمیل info@sedabazar.com ارسال کنید.



ساعت کار: شنبه تا چهارشنبه از ساعت 10 تا 19

تمامی حقوق محفوظ می باشد

طراحی سایت نونگار پردازش