فروشگاه تجهیزات صوتی

      در این آشفته بازار سکه، ارزُ، طلا  و تحریم های ناجوانمردانه ائی که هر روز عرصه را برای ما ایرانیان تنگ تر می کند. و عهد شکنی های دور از انصاف کمپانی های خارجی در برابر تعهداتشان نسبت به ایران، و شانه خالی کردن از مسئولیت های اصلیِ شان در قبال مردم، تنها معدود شرکت هائی هستند که هنوز شرافت کاری را حفظ کرده و به کاربران محترم ایرانی خدماتی بین المللی ارائه می دهند. که از این جمله شرکت ها می توان به کمپانی عزیز RODE اشاره کرد.
RODE استرالیا که رشد چشمگیری در این سال ها به لحاظ فن آوری، تنوع و خدمات پس از فروش داشته است؛ توانسته با تولید کالاهای بسیار با کیفیت در صنعت صدا زنگ خطر را برای  تمام تولید کنندگانِ میکروفون در جهان به صدا درآورد. به طوری که نسبت قیمت به کیفیت میکروفون های این کمپانی با هیچ برندِ دیگری قابل مقایسه نیست. و نه تنها در ایران بلکه در کل جهان صدابرداران برای انتخاب میکروفون های خوب و میان رده به هیچ گزینه ای به جز RODE حتی فکر نمی کنند.
البته نا گفته نماند، شرکت محترم راژمان سیستم که در این چند سال، نماینده رسمی و انحصاری RODE در ایران بوده. توانسته بسیار حرفه ای و کارشناسانه عمل کند. و با شناخت دقیق بازار ایران و رفتار آگاهانه مصرف کننده ایرانی، این برند معتبر را در این سال های تحریم زنده نگاه دارد. و همچنین بهترین عملکرد را در بین تمام رقبای بین المللی برای معرفی RODE در خاورمیانه و یا حتی بخش آسیا و آفریقا این کمپانی داشته باشد.



ساعت کار: شنبه تا چهارشنبه از ساعت 10 تا 19

تمامی حقوق محفوظ می باشد

طراحی سایت نونگار پردازش