فروشگاه تجهیزات صوتی

نمایش الیور توئیست به کارگردانی حسین پارسایی و با بازی نوید محمدزاده، مهناز افشار، آتیلا پسیانی، امیرکاوه آهنین‌جان، سعید چنگیزیان، هوتن شکیبا و داریوش موفق در تالار وحدت روی صحنه رفت.

پارسایی پیش از این کارگردانی نمایش هایی چون «هذیان»، «قصیده بلند باران»، «یلدا»، «بانوی آب و آینه»، «سردار مهر و ماه»، «این فصل را با من بخوان» و «آرسنیک و تور کهنه» را در کارنامه کاری خود دارد.

مهناز افشار بازیگر نقش نانسی 

هدمیک خارق‌العاده سنهایزر مدل HS2 و میکروفون یقه ای ME2 بار دیگر توانستند مطمئن ترین انتخاب برای یک اجرای باشکوه باشند. ترکیب این میکروفون ها با فرستنده و گیرنده‌های سری ew100 سنهایزر یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های عوامل صدابرداری و هنرمندان این اجرای زیبا را برطرف کرد.

از نکات قابل‌توجه در کاربری این سیستم، عدم بهره‌گیری از آنتن‌های جانبی بر روی سن و در نزدیکی فرستنده‌های بود. قدرت انتقال و دریافت سیگنال بر روی سیستم‌های بی‌سیم سنهایزر سری ew به حدی بالاست. که تنها با استفاده از آنتن‌های موجود در خودِ سیستم و بدون بهره گیری از وسائل اضافی، بدون هیچ تداخل و اختلالی در دریافت و انتقال سیگنال ها، فضایی به وسعت تالار وحدت تهران تحت پوشش قرار گرفته شد.

نمایش "الیور توئیست" به کارگردانی حسین پارسایی   آذر و دیماه 96 تالار وحدت تهران

ساعت کار: شنبه تا چهارشنبه از ساعت 10 تا 19

تمامی حقوق محفوظ می باشد

طراحی سایت نونگار پردازش