توضیحات
چرا میکروفون لامپی دست ساز و چرا میکروفون های یونیورسال آدیو آمریکا
همه استودیوداران و صدابرداران حرفه ای جهان دوست دارند حداقل یک میکروفون لامپی در بساط خود در استودیوشان داشته باشند! چراکه میکروفون های لامپی با کاراکتری خاص و دلنشین صدا را ضبط می کنند و در نهایت نتیجه کار آنها صدایی گرم، شیرین و مخملی است.
یونیورسال آدیو آمریکا همیشه بهترین مهندسان و طراحانِ تجهیزات صنعتِ صوت جهان را در اختیار داشته است و همیشه با فراهم کردن امکانات گسترده و تجهیزات آزمایشگاهی مناسب، طوری زمینه برای آنها محیا می کند که آنان چاره یی جز خلق بهترین میکروفون ها و تجهیزات استودیویی ندارند.
میکروفون استودیویی و لامپی Universal Audio BOCK 251 نیز از همین دست میکروفون های دست ساز (هَند مِید) و درجه یک این کمپانی محسوب می شود. چراکه آقای دیوید باکس طراح و مهندس ارشد یونیورسال آدیو آنرا با بهترین متریال و کمیاب ترین مدارها و لامپ خلا در جهان دیزاین کرده است. تا ما بتوانیم از آن به عنوان امضای پای کارمان در استودیو استفاده کنیم! و همچون یک اثر نفیس هنری از آن نگهداری کنیم.
چند نکته که باید در مورد میکروفون های لامپی بدانید
1) میکروفون های لامپی را در زمان استفاده سر و ته ببندید تا از تاثیر بد گرمای حاصل از عملکرد لامپ خلا هنگام کار روی دیافراگم آنها جلوگیری کنید (چون حرکت گرما به سمت بالاست) و با این کار باعث افزایش طول عمر میکروفونتان شوید. این کار هر چقدرکه برای میکروفون های لامپی لازم و ضروری است همانقدر برای میکروفون های ترازیستوری و دینامیک مضحک و خنده دار است!!!
2) منبع تغذیه میکروفون های لامپی؛ بخشی از ساختارِ اصلی این میکروفون ها محسوب می شوند و چون لامپ های خلا فضای زیادی اشغال می کنند سازندگان مجبور می شوند بخش مهمی از این میکروفون ها را در جعبه ای جداگانه و بیرون از غلاف اصلی بسازند و در آخر با کابل های مخصوصی آنها را بهم ارتباط دهند. پس نباید آنها را با پری امپ میکروفون اشتباه بگیرید و همین طور نباید اجازه دهید آنها را به عنوان پری امپ های گران قیمت به شما بفروشند!!
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.