یکشنبه 8 مهر 6:54

RODE – CASTER PRO کنسول ساخت پادکست

برند:

کشور سازنده: استرالیا
گارانتی: دارد

37,340,000 تومان

موجود در انبار

اشتراک گذاری در:

توضیحات

خرید کنسول دیجیتال ساخت پادکست RODE مدل RODECASTERPRO

    با این وسیله شما می توانید در چشم بر هم زدنی آماده ساخت پادکست های خود شوید. این کنسول به شما اجازه می دهد از 4 میکروفون دینامیک یا حتی کاندنسور به صورت همزمان استفاده کنید و به صورت اتوماتیک با سرعت  لِوِل گیری کنید. و یا جالب تر اینکه ارتباط تلفنی با شخصی برقرارکنید و مکالمات را از طریق بلوتوث و یا رابط TRRS ضبط کنید. و با یک کابل USB-C به رایانه وصل شوید و فایل ها را برای ادیت نهائی به نرم افزار مورد علاقه تان انتقال دهید.


به سرعت پادکست بسازید و در همان لحظه روی اینترنت به اشتراک بگذارید!!!


این کنسول استودیوئی دارای 512 مگابایت حافظه داخلی است ضمن اینکه می تواند از کارت های حافظه میکرو پشتیبانی کند. و همچنین 8 نوع افکت متنوع دارد که می تواند در بهبود صداهای دریافتی به شما کمک کند تا اینکه بهترین تولید را داشته باشید.


همزمان 4هدفون/ 4میکروفون


کارکرد افکت ها در RODECASTERPRO به این شکل است که ما 8 عدد PAD قابل برنامه ریزی روی کنسول در اختیار داریم که می توانیم مستقیما هر یک از ورودی های میکروفون را به یکی از این پَدهای از قبل برنامه ریزی شده هدایت کنیم. حتی امکان انتخاب در رنگ بندی پَدها نیز داریم.

…و در آخر می توان تمام فایل های صوتی را به سرعت و به صورت Drag and Drop به کامپیوتر منتقل کرد و توسط نرم افزار ادیت نهائی را انجام داد. فایل های ضبط شده توسط این کنسول با هر نرم افزاری مانند: Garage Band, Reaper, Logic, ProTools, Audition and more سازگاری داشته و قابل ادیت هستند. هرچند در بسیاری از مواقع می توان فقط ازخود RODECASTERPRO به صورت جداگانه یا همان Standalone استفاده کرد.


برای دقیق تر و تمیزتر بودن سیگنال ها در RODECASTERPRO از پردازشگرهای مشهور APHEX Aural Exciter و APHEX Big Bottom استفاده شده است. که در نوع خود از بهترین پروسسورهای به ثبت رسیده در دنیا هستند. که خوشبختانه این اتفاق خوب از همکاری بین این دو کمپانی رخ داده است.

در ساخت پر آمپ های RODECASTERPRO برای داشتن بالاترین کیفیت از الگوها و مدارهای Class-A استفاده شده است. و به ادعای کمپانی RODE صدای  RODECASTERPRO معادلِ سیستم های برادکستینگ چند صد هزار دلاری است!!!!!!!!!!!



ویژگی ها

منبع تغذیه برق12v or 15v DC, 1A
خروجی آنالوگ2xTRS
شدت خروجی صدا100db
خروجی هدفون4 عدد
سیستم عاملmacOS 10.11 & Windows 10
کارت حافظهmicro SD
حافظه داخلی512MB
خروجی دیجیتالUSB-C
مقاومت ورودی600Ω
نرخ نمونه گیری48kHz
کشور سازندهاسترالیا
عمق بیت24Bit
پاسخ فرکانسی20Hz...20kHz
ورودی میکروفون (پری آمپ)4xXLR
USB 2.0دارد

در حال حاضر سوالات متداولی برای این محصول وجود ندارد.

تاریخچه قیمت این کالا هنوز ثبت نشده است.

12 دیدگاه برای RODE – CASTER PRO کنسول ساخت پادکست

  1. محمد

    کی موجود می شه این محصول؟ با سلام انشالله تا بهمن ماه سال 99 موجود میشه.

  2. mehdi

    سلام. هنوز موجود نشده ؟؟؟ تاریخ موجود شدنش رو میشه اعلام بفرمایید ؟

  3. admin

    با عرض سلام و احترام؛ به احتمال خیلی زیاد تا اواخر فروردین ماه 1400 موجود خواهد شد.

  4. mehdi

    قیمت تقریبی هم اگه میشه بفرمایید . سپاس

  5. رضا

    با سلام
    قیمت این مدل چقدر هست ؟

  6. admin

    با توجه به شرایط موجود قیمت را نمی توان پیش بینی کرد ولی با قیمت جهانی و بین المللی تقریبا یکسان است!

  7. قیمت بالاست

    لطفا قیمت رو با قیمت جهانی یکی کنید درست نیست این کار ادعا میکنید بعد ۶ میلیون میکشید روش

  8. admin

    ضمن عرض سلام، با ادب باید خدمتتون عرض کنم قیمت این کالا در سایت های معتبر بین المللی مانند سوئیت واتر و یا بی اند اچ چیزی حدود 600 الی 700 دلار هست که با تبدیل نرخ ارز ملاحظه می کنید که قیمت این محصول و دیگر محصولات RODE اصلا دور از ذهن نیست.

  9. آمازون,rode و b&h

    قیمت رسمی در سایتهایی که فرمودید همگی ۵۹۰ دلار هست که با دلار دسته بالا ۲۶ هم حساب کنیم باز هم به ۱۶ میلیون نمیرسه حتی ۳۰ تومن هم بگیریم باز میشه ۱۸ میلیون که به شما دلار ۲۵ تومنی میدن برای واردات. باید عرض کنم اگه آدم بره بندرعباس با کشتی بره دبی بخره برگرده کمتر از ۲۰ تومن درمیاد تازه یه مسافرت هم رفته

  10. admin

    در واقع تا اونجائیکه بنده اطلاع دارم نه به ما و نه به هیچ وارد کننده تجهیزات صوتی دیگری در ایران ارز با این قیمت که شما فرمودید نمیدن، ضمن اینکه ظاهرا مثل اینکه شما تا به الان تجربه خرید از چنین سایت هائی را نداشتید. جهت اطلاع عرض کنم 10 الی 15 درصد به این قیمت های این سایت ها به غیر از حمل و نقل بابت مالیات بر اساس تعرفه آن کشور اضافه میشه!

  11. ان شا الله

    عرض سلام مجدد وقت بخیر، جسارتا خارج کشور بارها خرید داشتیم از نون و آمازون و حتی بی اند ایچ. اولا وارد کننده قیمت مصرف کننده خرید نمیکنه یعنی واردکننده عددی زیر ۵۹۰ دلار خرید میکنه چون عمده و به تعداد میخره! ثانیا از امارات اغلب وارد میشه که رقم های مالیات برای صادراتشون نزدیک به صفر هست نه اروپا و امریکا که باز هم مالیات و حمل و نقل حتی نزدیک ده درصد هم نیست در امریکا حداقل! ثالثا فرض کنیم درست گفته باشه به شما شرکت واردکننده، ۵۹۰ دلار با ۶۰ دلار هم مالیات این رو از پر مالیات ترین کشور اروپا مثلا فرانسه و غیرقانونی و دانه ای خریده باشه که تهش میشه زیر ۲۰ میلیون تومن تازه با دلار ۳۰ تومنی، که باز هم تاکید میکنم دلار حداکثر ۲۶ تومن برای واردت قانونی در دسترس هست. کلا چه جوری شب راحت میخوابن این دلالها خدا میدونه…
    ارادت

  12. admin

    کاملا حق با شماست، این درد مشترکیست که متاسفانه در همه حوزه ها به چشم می خورد. از صنعت خودرو گرفته تا دیگر صنایع، و هر ایرانی دارد به نوعی از آن متضرر می شود. به امید روزی که همه ما ایرانی ها، کالاهائی را که به آنها نیاز داریم بتوانیم با قیمتی منصفانه تهیه کنیم.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مشابه

9,950,000 تومان

6%

Original price was: 6,900,000 تومان.Current price is: 6,499,000 تومان.

43,000,000 تومان

31,000,000 تومان

20,500,000 تومان

9,500,000 تومان

16,600,000 تومان

4,550,000 تومان

6,899,000 تومان

5,655,000 تومان

37,340,000 تومان

موجود در انبار

زمینه‌های نمایش داده شده را انتخاب نمایید. بقیه مخفی خواهند شد. برای تنظیم مجدد ترتیب، بکشید و رها کنید.
  • تصویر
  • شناسۀ محصول
  • امتیاز
  • قيمت
  • دسترسی
  • وزن
  • اندازه
  • اطلاعات اضافی
برای مخفی‌کردن نوار مقایسه، بیرون را کلیک نمایید
مقایسه
مقایسه ×
بیایید مقایسه کنید! به خرید ادامه دهید

توضیح مهم: شرایط ارسال رایگان شامل کالاهای تخفیف خورده و یا موجود در حراجی نمی باشد.

جهت اطلاع از تخفیفات و موجودی محصول فرم زیر را پر بفرمایید