فروشگاه تجهیزات صوتی

جستجوی دقیق تر
  • از تا
    • AKG
    • BEYERDYNAMIC
    • BOYA
    • BEHRINGER
    • Electro-Voice
    • JBL
    • JASCO
    • RODE
    • SHURE
    • SARAMONIC
    • SENNHEISER
  • فقط کالاهای موجود
  • میکروفن اجرای زنده


    مقایسه کالا (0)


    BEYERDYNAMIC - TG V90r

    BEYERDYNAMIC - TG V90r

    27,410,000 تومان

    نمايش 1 تا 24 از 75 (4 صفحه)

    خرید میکروفون اجرای زنده همراه با بررسی تخصصی قیمت انواع مدل ها

    میکروفون اجرای زنده یکی از مهم‌ترین تجهیزات برای اجرای برنامه‌های مختلف به‌گونه‌ای طراحی شده که در اجرا‌های زنده، کنسرت‌ها، برنامه‌های پخش زنده و استودیو‌های ضبط مورد استفاده قرار می‌گیرد. اگر شما هم می‌خواهید اجرای برنامه یا ضبط موسیقی خود را به‌صورت حرفه‌ای انجام دهید، باید یکی از این میکروفون‌ها را تهیه کنید. در ادامه با بررسی نکات خرید، عوامل موثر بر قیمت و بهترین برندها، شما را برای تهیه این محصول راهنمایی می‌کنیم. 

    انواع میکروفون برای اجرای زنده

    برای خرید بهترین میکروفون اجرای زنده باید با انواع آن آشنا شوید. برخی از مهم‌ترین انواع این میکروفون‌ها عبارتند از:

    دستی

    میکروفون دستی با داشتن مدل‌های متنوع برای جلوگیری از نویز و واکنش به فیدبک استفاده می‌شود. این میکروفون با داشتن یک دسته راحت به آسانی در دست قرار گرفته و بیش‎تر برای کنفرانس‌ها، مراسم‌ها و اجرا‌های موسیقی کاربرد دارد.

    وکال

    میکروفون وکال برای ضبط صدای خوانندگان در اجرا‌های زنده کاربرد دارد و به دلیل حساسیت بالا به صدا و کیفیت ساخت عالی، در اجرا‌های موسیقی مختلف استفاده می‌شود. این نوع میکروفون برای اجرای زنده مناسب بوده و تمام نویز‌های خارجی را از بین می‌برد.

    دینامیک

    میکروفن دینامیک در برابر فشار مقاومت بالایی دارد و به صدا‌های بلند حساس است. این دستگاه برای استفاده در محیط‌هایی که نویز زیادی دارد، مناسب است و برای پروژه‌های آهنگسازی و اجرا‌های زنده استفاده می‌شود.

    بیسیم

    میکروفون اجرای زنده بیسیم باعث حرکت آزادانه سخنران یا خواننده در زمان اجرا شده و فرکانس‌های مختلفی برای جلوگیری از مشکلات تداخل فرکانسی دارد. میکروفون بی سیم برای استفاده در اجرا‌های زنده و برنامه‌های بیرون از استودیو مناسب است و به عنوان میکروفون خوانندگی به هنرمندان حرفه‌ای پیشنهاد می‌شود.

    آیا میکروفون اجرای زنده برای تولید محتوا مناسب است؟

    میکروفون اجرای زنده یکی از تجهیزات صوتی بسیار حرفه‌ای برای تولید محتوا است. تولید‌کنندگان محتوا برای ساخت ویدئو‌های آموزشی، سرگرمی و چالش‌های مختلف از این میکروفون‌ها استفاده می‌کنند. با استفاده از میکروفون برای اجرای زنده، صدای شما با کیفیت بهتر و بالاتری ضبط می‌شود. از طرفی جذابیت محتوا افزایش یافته و توجه مخاطبان بیش‌تری به سمت شما جلب می‌شود. این میکروفون، یکی از بهترین تجهیزات صوتی برای ضبط انواع ویدیو و پادکست است که در برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی هم کاربرد دارد.

    بهترین برند‌های میکروفون اجرای زنده

    برای اجرای زنده، خرید یک میکروفون با کیفیت از برند‌های معروف و معتبر خیلی مهم است؛ زیرا هر میکروفون قابلیت‌های خاص و منحصربه‌فردی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. به طور کلی بهترین میکروفون برای اجرای زنده متعلق به یکی از برندهای زیر است:

    AKG

    برند AKG به دلیل کیفیت صدای بالای محصولات خود، شهرت بالایی پیدا کرده و توانسته نظرات مثبت کاربران را به دست بیاورد. میکروفون AKG برای اجرای زنده در رده قیمتی متوسط تا بالا قرار دارد و با برخورداری از کیفیت ساخت عالی، بسیار پرفروش است.

    BEYERDYNAMIC

    محصولات برند آلمانی BEYERDYNAMIC به دلیل کیفیت صدای بالا، ساختار مقاوم و طراحی فوق‌العاده، فروش بالایی دارند و با داشتن قیمت مناسب در استودیو‌ها، سالن‌های کنسرت و اجرا‌های زنده استفاده می‌شوند. به طور کلی اگر ارزش خرید و قیمت محصولات BEYERDYNAMIC را در نظر بگیریم؛ میکروفون‌ اجرای زنده ساخت این برند، انتخاب بسیار خوبی تولید محتوای حرفه‌ای است.

    BOYA

    میکروفون اجرای زنده BOYA به دلیل کیفیت بالا، عدم نویز زیاد و عملکرد قابل اطمینان، بسیار محبوب و پرطرفدار شده است. در بررسی کیفیت و قیمت میکروفون‌های BOYA در مقایسه با برند‌های دیگر، محصولات این برند ارزش خرید بالایی داشته و معمولا یک انتخاب مقرون‌به‌صرفه برای کاربران حرفه‌ای هستند.

    BEHRINGER

    بهرینگر محصولات متنوع خود را با کیفیت ساخت بالا و عملکرد عالی به بازار عرضه می‌کند. در مقایسه با برند‌های معروف دیگر، میکروفون‌های BEHRINGER با قیمت‌های مناسب‌تری به بازار عرضه می‌شوند.

    Electro-Voice

    برند Electro-Voice یکی از معروف‌ترین برند‌های تولید‌کننده انواع میکروفون برای خوانندگی و اجراهای زنده است که به دلیل قدرت و کیفیت صدای عالی محصولات خود، مورد تحسین قرار می‌گیرد. میکروفون‌های Electro-Voice با داشتن عملکرد بی‌نقص در اجرا‌های زنده مختلف کاربرد دارند و با داشتن قیمت مناسب، یک گزینه اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه برای خرید هستند.

    JASCO

    میکروفون‌های JASCO بر اساس جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا طراحی شده‌اند و قابلیت‌های متنوعی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. از طرفی در مقایسه با برند‌های دیگر، نسبتا گران قیمت هستند. البته محصولات JASCO با توجه به عملکرد و کارایی‌ ایده‌آل، نظرات مثبت کاربران خود را به دست آورده‌اند.

    JBL

    یکی از بهترین برند‌های سازنده انواع میکروفن برای اجرای زنده است که باعث تولید محتواهای حرفه‌ای می‌شود. میکروفون‌های JBL به دلیل کیفیت صدای خوب و طراحی مقاوم و سبک، گزینه خوبی برای استفاده در اجرا‌های زنده یا ضبط صدا هستند. این میکروفون‌‌ها کیفیت صدا و ویژگی‌های حرفه‌ای کم‌تری دارند، ولی به دلیل قیمت مناسب و مقرون‌به‌صرفه طرفداران زیادی دارند. 

    RODE

    یکی از بهترین سازندگان میکروفون اجرای زنده است که به عنوان یک گزینه محبوب و پرطرفدار به تولیدکنندگان محتوا برای ساخت ویدئو و پادکست پیشنهاد می‌شود. با توجه به انواع میکروفون و ویژگی‌های آن، قیمت محصولات این برند متغیر است. اما باید گفت که خرید محصولات RODE به دلیل کیفیت بالا و عمر مفید بالای آن‌ها کاملا منطقی به نظر می‌رسد.

    SHURE

    یکی از بهترین برند‌های سازنده انواع میکروفون برای اجرای زنده است که به دلیل کیفیت ساخت بالا و عملکرد عالی محصولات خود شهرت بالایی دارد. قیمت میکروفون‌های SHURE بسته به نوع محصول و کارایی آن‌ها متفاوت است. 

    SARAMONIC

    محصولات این برند از نظر کیفیت و قیمت مورد توجه قرار گرفته‌اند. در حال حاضر میکروفون‌های با کیفیت و قابل اعتماد SARAMONIC با قیمت‌های رقابتی در بازار عرضه می‌شوند.

    SENNHEISER

    برند SENNHEISER یکی از بهترین برند‌ها در زمینه تولید میکروفون‌ برای اجرای زنده است. میکروفون SENNHEISER برای اجرای زنده به عنوان یک گزینه محبوب برای تولید محتوا استفاده می‌شود. در ارتباط با قیمت میکروفون‌های SENNHEISER می‌توان گفت که این برند، محصولات خود را در رده قیمتی متوسط تا بالا ارائه می‌دهد. البته کیفیت ساخت و صدای بی‌نظیر این میکروفون‌ها، ارزش استفاده از آن‌ها را دارد.

    خرید میکروفون اجرای زنده

    هنگام خرید میکروفون برای اجرای زنده به نکات زیر توجه کنید:

    • نوع میکروفون را با توجه به کاربرد و محل استفاده از آن انتخاب کنید.

    • حساسیت مناسب برای اجرا‌های زنده در محیط‌های مختلف را در نظر بگیرید.

    • مطمئن شوید که میکروفن دارای پایه یا نگهدارنده‌ای مناسب برای نصب بر روی صحنه است.

    • به تعادل مناسب بین قیمت و کیفیت توجه کنید تا یک میکروفون با عمر طولانی و کیفیت صدای مناسب بخرید.

    • قبل از خرید نهایی، نظرات دیگران را در مورد محصول مورد نظر مطالعه کنید تا تصمیم بهتری بگیرید.

    شما می‌توانید با توجه به کاربرد مورد نظر و مهم‌ترین نکات گفته شده برای خرید این دسته از میکروفون‌ها، مدل مورد نظرتان را از میان مدل‌های موجود در فروشگاه صدا بازار انتخاب کنید و آن را به‌صورت اینترنتی سفارش دهید. پیش از خرید می‌توانید تمام سوالات خود را از پشتیبانی سایت بپرسید و سپس برای خرید اقدام کنید.

    قیمت میکروفون اجرای زنده

    قیمت میکروفون اجرای زنده به عوامل مختلفی بستگی دارد:

    • نوع میکروفون

    • برند یا شرکت سازنده

    • کیفیت صدا و نحوه عملکرد

    • ساختار بدنه و متریال به کار رفته

    • قابلیت‌های خاص و اتصالات پیشرفته و...

    شما می‌توانید قیمت مدل‌های مختلفی از این میکروفون‌ها را در سایت صدا بازار بررسی و مشاهده کنید. تمام محصولات در فروشگاه ما شامل اطلاعات محصول و قیمت آن هستند تا انتخاب برای شما مشتریان راحت‌تر شود.

    خرید بهترین میکروفون برای اجرای زنده از صدا بازار

    اکنون با مهم‌ترین نکات برای خرید میکروفون اجرای زنده و عوامل موثر بر قیمت آن آشنا شدید. اما سوال اصلی اینجاست که این محصول را از کجا بخریم؟ شما می‌توانید انواع میکروفون‌های اجرای زنده از برندهای معروف بازار مانند بهرینگر، بویا و شور را در این صفحه از سایت صدا بازار مشاهده و بعد از بررسی اطلاعات و قیمت میکروفون، آن را به سبد خرید خود اضافه کنید. صدا بازار به عنوان مرکز فروش انواع میکروفون برای اجرای زنده تضمین می‌کند که این محصولات را با ضمانت اصل بودن و با گارانتی و خدمات پس از فروش به دست مشتریان می‌رساند. با خرید از صدا بازار، این محصول را با قیمت مناسب تهیه کنید و با استفاده از خدمات پشتیبانی و ارسال به موقع محصولات، هرگز از خرید خود پشیمان نمی‌شوید. برای کسب اطلاعات بیش‌تر درباره این دسته از میکروفون‌ها از طریق تماس با شماره 02166732884 با ما در ارتباط باشید یا در شبکه‌های اجتماعی صدا بازار برای کارشناسان ما پیغام بگذارید. 

    ساعت کار: شنبه تا چهارشنبه از ساعت 10 تا 19

    تمامی حقوق محفوظ می باشد

    طراحی سایت نونگار پردازش